Ik ben niet tevreden. Wat nu?
Ben je niet tevreden over de zorg die ik verleen? Dan hoor ik dat graag, zodat we samen in gesprek kunnen. Bel je me op (06) 21 28 37 78? Of stuur me een mail via info@scheidingscoachtwente.nltwente.nl.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen
Wanneer jij niet tevreden bent over de zorg, kun je altijd een gesprek aanvragen bij de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk. Het doel van het gesprek met de klachtenfunctionaris is de situatie te bespreken en tot een oplossing te komen. De klachtenfunctionaris is er voor jou, en kan bemiddelen en adviseren. Mocht er vanuit dit contact geen oplossing komen, dan wordt de klacht officieel in behandeling genomen door de geschillencommissie.
Scheidingscoach Twente is aangesloten bij Stichting Klachtenregeling.nl.
De contactgegevens van Stichting Klachtenregeling.nl zijn:
Website: www.klachtenregeling.nl
Email: info@klachtenregeling.nl
Telefoon: 085-4858560
De klachtenprocedure is weergegeven in een overzichtelijk stroomschema. Bekijk ook het klachtenreglement van Stichting Klachtenregeling.nl.
Ondersteuning van Landelijk Meldpunt Zorg
Je kunt je vraag ook neerleggen bij het Landelijk Meldpunt Zorg. Deze stichting geeft informatie en advies als je een vraag of klacht hebt over de kwaliteit van zorg. Het Landelijk Meldpunt lost geen klachten op, maar helpt cliënten wel verder. Zo informeren zij over de mogelijkheden om de klacht op te lossen, beantwoorden vragen en helpen met praktische tips. Het Landelijk Meldpunt Zorg is onderdeel van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Ga naar de website van het Landelijk Meldpunt Zorg.